لبخند یوسف(ع)

برادران یوسف وقتی میخواستند یوسف را به چاه بیفکنند یوسف لبخند زد .یهودا(یکی از برادران) پرسید چراخنده میکنی . اینجاکه جای خنده نیست . یوسف گفت:روزی در فکر بودم چگونه کسی میتواندبه من اظهار دشمنی کند با اینکه برادران نیرومندی دارم :اینک خداواند همین برادران را بر من مسلط کرد. تا بدانم که نباید به هیچ بنده ای تکیه کرد.

اربعین حسینی

بی سبب نیست که در قلب همه جا داری        آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری            باز اربعین،باز هم عشق، باز هم ندای دل را گوش کردن  باز هم  به تماشای عشقاق نشستن  و آنرا دیدن، باز هم  پرچم های عشق در بهترین و پاکترین سرزمین خدا به اهتزاز در آمدند.پرچم آزادگی و عزت و سربلندی، مایه فخر شیعه است.، با زهم خلق حماسه سازان زنان و مردان جهان به تاسی از امام محبوبشان، اربعین تاریخ به یاد ماندنی شیعه است که به پاس آزاده خواهی سلاله رسول خدا،فرزند فاتح خیبر، ذریه پاک حضرت زهرا دست به دست به زمان ما رسیده است. آری امروز هیج جای این کره خاکی شور اینچنینی را آنهمم بیش از ۱۴۰۰ سال و اندی نمی توان دید. کدام سیاستمدار میتواند شخصیتی رانشان دهد  که آحاد مردم دیوانه وارعاشقش باشند وبرای عشقشان بهاء بپردازنند.امروز کربلا یعنی کل دنیا و حسین و اهلبیتش یعنی همه.خدایا همیشه ما را ریزه خوار حسین قرار بده.

علی فروشی نمی کنیم

ما در دنیای امروز که خوی وحشیگری در جهان امروز بواسطه خباثت و سلطه گری اربابان سلطه رو به ازدیاد است . دست از ولایت زمان خود نمیکشیم وگوش به فرمان علی زمان خویش هستیم و بخاطر یک لقمه نان بیشتر علی فروش نخواهیم شد.