حجاب





 

 

|

 
                        

پروردگارا 

             

داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم

                            

چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است.

| یکشنبه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۲ | | 11:44 | | Sajede |
چادر را جلو تر بردم
دو سه تاری از مویم بیرون بود!
پسری دید و لبخند زد و به تمسخر ، بلند صلوات فرستاد!
لبخند زدم....
خانمی کنارم بود....
تعجب کرد!!!!
مسخره ات کرد خانم .... !! بهش میخندی؟
خوشت میاد انگار نه؟؟
و باز هم لبخند!
خوشم نیاید؟
من را دید
چادر جلو کشیدنم را دید و زیبا ترین ذکر عالم را به زبان خواند
حتی به تمسخر!!!
امروز من خوشحالم!!!


 

 

 

|

 

ذشت آטּ زمآטּ کـہ نفت رآ طلاے سیآه میگفتنـב ...

امـروز طـلا تویــــے ...

سیـآه ، چـــآבرتــــ ...

 

 

 
الان که دارم این مطلبو مینویسم یه نیم ساعتی میشه که از بهشت زهرا اومدم

امروز وقتی اونجا اون قبرایی که اماده کرده بودن رو دیدم یه حسی داشتم

حس اینکه منم یه روز قراره دقیقا اونجا باشم ترسیدم واقعا ترسیدم

ماهایی که اینقدر تو گناهامون تو باتلاق اعمالمون و تو روزمرگی مون غرق شدیم 

خوب بعضی اوقات واسه خودمون واسه یاداوری کردن به خودمون یه سری به اینجور جاها بزنیم 

تا یادمون باشه که قراره کجا بریم سرانجاممون چیه یکم بیشتر حواسمون رو به اعمالمون جمع کنیم

حواسمون باشه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ..........

حواسمون باشه.......

|

|

شلوار لــــــی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بــــد نبود،

بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا

پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایین

چادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،

حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز

نامید،چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،

یا آنقــــــدر نازک که

بودنش طعنه ایست به نبودنش

حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده،

روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!

مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم

مـــــــــــــــــادر

را اسوه پاکی و

پــــــــــــــــــــدر

را مظهر مردانگی میدانند؟!!!

 

تو مے توانـے موهایت را بلـند کنـے و بریزے بیروלּ 

تا استادمآלּ، نگاهش بیشتر بـﮧ تو باشد

تو مے توانـے صدایت را نازک کنـے

تا استادماלּ، پاسخگوے سوال تو باشد

تـو مے توانـے بـا استادمآלּ بگویـے و بخندے 

تا در نمره هایت ارفاقـے صورت گیـرد

تـو مے توانـے حتـے عشوه بیایـے

تـا در دل استادمآלּ جاے بگیرے

ولـے مـלּ

در کـلاس مے نشینم و درس مے خوانمـ

آنقدر مـے خوانمـ

تا تنـہا بـﮧ عنواלּ یـک "دانشجوے موفق" در ذهـלּ استادمـآלּ بمــآنمـ

مـלּ حتـے

تمــآمـ" نمــره هاے بیستمـ" را بـﮧ تـو هدیـﮧ مـے دهــمـ

زیــرا اراده ے مـלּ

بـﮧ لطــف وجــود "تــو "ها ، راســخ مـے شود...  

 

من و تو هر دو بالا می رویمـ...با نردبان های متفاوت...
هنوز هم استاد هایی پیدا می شوند که لایق احترامند)

 

 
همیشه بهـشت زیر پای مــادران نیست…
گاهی شعلـه های جهــنم زیر پای برخی از مـادران زبانه میکشد…
همان مادرانی که خودشان محجبه اند ولی برای دخترشان کم میگذارند…
به بهــانه تجدد و مد و … ساپورت پای بچه مبکننــد موهایـش را بیــرون میــریزند
و حتـا آرایشــش میکننــد…
به خیـالشان چادر خود را سفـت بچســبند کافی اسـت!
پس این بـچه ی بیگناهی کــه توی مادر پرورشــش میـدهی چه؟!
اگر همینطــور ادامه بدهی امیــدوار نباش که بهشـتی زیر پایــت باشد…
بلکه منتظــر عــذاب خدا باش…چون خدا پرورش و هدایت اولیه ی بچه ات را به تو سپرده…

 

|

بابا رفـت
و سربنـدش
را داد بـه مـن
امـروز اگـر
اسلحـه دستـم نیست
چـادر بـر سـرم کـه هسـت!

 

 

 

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟
گفتم: چه میدانم، لابد این طوری خوشتیپ تری!
گفت: نچ!
گفتم: خوب لابد فهمیدی اینطوری حجابت کاملتره مثلا!
گفت: نچ!
گفتم: ای بابا! خوب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!
گفت: نزدیک شدی!
گفتم: آها!! دیدی گفتم همه ی قصه ها به ازدواج ختم میشوند؟ دیدی!!
گفت: برو بابا… دور شدی باز.
گفتم: خوب خودت بگو اصلا.
گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس "حضرت زهرا(س)"است، خواستم کمی شبیه "حضرت زهرا(س)" باشم...

|

 

چادر معنیش این نیست که اون دختر عیبی داره ومیخواد با چادر پنهونش کنه... چادر یعنی من همه ی زیبایی های دنیا را دارم لطفا نگاهم نکن!!! من وزیبایی هایم متعلق به "یک" نفرهستیم

 
mahdi (20).jpg

 

♡حجابم یعنی دعای مادرم ♡
♥یعنی محبت خدایم♥
☆اینکه زن باشی☆
☆و از آبشارهای زیبای موهایت لذت ببری☆
♟ولی آن را بپوشانی ...♟
♧و پنهان کنی♧
♤تا حتی تاری از آن معلوم نباشد!♤
◆اینها ارزش یک لحظه نگاه رضایت بخش مادرم زهرا را دارد◆
♣که دست دعا بلند کند♣
♡و بگوید خدایا:♡
★دختران امت پدرم, همه زیبایی ها را داشتند★
✘و معیوب و مفلوج و کچل و زشت نبودند✘
♚ولی برای رضای تو ♚
⇦زیبایی هایشان را از نامحرم پنهان کردند!⇨
♥پس تو محبت کن خودت را در دل هایشان پنهان کن!♥

|

میان زمین و هوا، معلق...

بین ماندن و رفتن ...

بین علاقه و عقل ...

مانده بود سر در گم ...

میگفت :

ای کاش 

خدا کاری کند برای انتخاب درست ...

و

همان خدا

کمک کردش برای انتخابش ...

چادر زیبا

و

سیاه فاطمه ...

 

 

جنــگ تفنـــگ ها و تانــــک ها...
سالهـــــــــــاست که تمام شده...
ولی چفیـــه رهبــــــ ـــــرم داد میزند که...
مبـــــــارزه هنــوز ادامه دارد...
من امـــــروز...
اسلحـــــــه دستم نیست...
ولـــی...
تمام افتخـــ ـ ـ ـ ــــارم این است که...
چـــــــــــادر بر ســرم است.. 

چـــادری که اسلحه پنهان من در جنگ امروزه است ..

|

2396cd2b61459b89afb789ba5b6cdca6_1024.jpg

چادر یعنی هیچ وقت اجازه نمیدم مرز بین ما شکسته بشه...! 

چادر یعنی من زنم ، به من احترام بزار ! 

چادر یعنی به راحتی نمیتونی منو به دست بیاری ! 

چادر یعنی به طرز فکرم اهمیت بده نه به اندامم! 

چادر یعنی من فقط برای یک نفرم ...! 

چادر یعنی امام زمان,هنوز کسایی هستن که منتظرت موندن...! 

چادر یعنی من هنوز دنبال لذتم ( اما از نوع بهشتی) 

چادر یعنی من میتونم خلاف جهت آب شنا کنم ...! 

چادر یعنی انتهای یک نگاه هرزه ...! 

چادر یعنی شاید هیچ وقت نفهمی من چی میگم ...! 

چادرم،سند بندگی من...!

 

|

 

بانو…!
محرم است،
نمیگویم حسین را دوست بدار…
نه اصلا ،
فقط ب احترامش, شمشیر آرایشت را غلاف کن!!!...♥•٠·

|

صحبت مصونیت و محدودیت را بگذار برای حداقلی ها
چادر محبوبیت است ...

" آغوش مهربانی خداست .. "

|
       
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد